Monday, July 21, 2008

Plame who?

Whatever one thinks of the Valerie Plame affair, it seems the NY Times did not learn anything from it.

Basically, the paper deliberately published the name of a former interrogator against the expressed wishes of the CIA. Not some accidental slip by a reporter who may or may not have been fed some information about some Nth level bureaucrat by the Bushies. The paper purposefully reported the name of a man who interrogated Khalid Sheikh Mohammed.

(click through to see the letter the DNI wrote to the NYT)

No comments: